Un tetris decoratiu
Aquesta porta del carrer de Lluís Vives va ser l’inici de tot. Un plafó de peces de fusta fix. A partir d’aquest projecte l’Albert va començar a pensar en el ‘Tetris’, el videojoc que consistia a encaixar peces de diferents formes, mides i colors. D’aquesta manera, neix Tottetris que, com el joc, permet la combinció de peces.
Albert Fernández, Tottetris: “Crear un còctel en el qual pots fer el que vulguis, pots combinar fotografia, imatge, color, canviar, tornar a canviar, a remuntar, no hi ha fi.”
Sònia Cía, Tottetris: "Cadascú pot canviar, hi pot posar fotografia, hi pot posar color i, si no t’agrada, aquí ho pots posar aquí a dalt, i sinó aquesta aquí a baix.”
Són peces de fusta de bedoll imantades o magnets com els anomenen. Amb la combinació d’aquestes peces es fan capçals de llit, logotips, llums, quadres o taules. Els colors són tints vegetals i les combinacions són infinites.
Sònia Cía, Tottetris: “Totes tenen mides equivalents, perquè en completar la composició puguis després canviar sense trobar-te que hi ha forats que no puguis omplir, alhora també tenen diferents gruixos per donar volum també a la composició.”
Totteris és art, decoració o disseny, però sobretot imaginació, perquè està en constant moviment.
Albert Fernández, Tottetris: “Mai està acabat, però mai no està acabat, perquè com que no hi ha fi, sempre estàs creant.”
Afegeix un nou comentari