La Vermuteria Puigmartí necessita reobrir amb els barrils al carrer
És un nervi i no sap estar-se quiet, però aquests mesos a l’Agustí no li ha quedat una altra. Ha hagut de tancar el bar perquè les restriccions d'aforament per la pandèmia feien insostenible mantenir la Vermuteria Puigmartí.
Agustí Camps, Vermuteria Puigmartí :"Jo no puc continuar parat, fa sis mesos que no tinc cap mena d'ingrés. Què faig? Si l'únic que vull és que revisin cas per cas, que em deixis treballar i que vinguin després a informar-se i parlar i a buscar solucions conjuntament. No deixem ser part del barri del teixit d'aquí del barri. Vull treballar i vull tirar endavant, si no, 'adios muy buenas'."
Demana que li autoritzin tenir els barrils per consumir a peu de carrer que havia tingut sempre i que li permetrien tenir prou ingressos per reobrir el negoci. Des de fa uns mesos s'ha unit a altres restauradors de Gràcia que també passen dificultats per reclamar solucions.
Alberto Barros, portaveu Associació Professional Bars i Restaurants Gràcia: "Són carrers complicats de posar terrassa. No podem treure aparcament de cotxes. Estem lluitant amb l'Ajuntament a veure si s'adapta una mica més aquí a Gràcia. Locals com aquest, com el de l'Agustí, no tindran cabuda d'aquí a finals d'any, perquè ell sobreviu amb 2 o 3 barrils que posa al carrer."
Informa: Neus Valls i Aitana Molina
L'Agustí fa dos mesos que va haver de deixar el pis de lloguer i viu al magatzem del bar. Aviat la situació serà insostenible. Per això té clar que ha de tornar a obrir, tot i que encara no ha rebut resposta de l'administració pel permís dels barrils.
Afegeix un nou comentari