La revista Ajoblanco inicia una campanya de micromecenatge per Retornar

 
00:00
Divendres, 3 Març, 2017

 
La revista Ajoblanco tornarà als quioscs el 25 de maig. Per fer-ho han engegat una campanya de micromecenatge a la plataforma Verkami. L’objectiu és aconseguir 30.000 euros en 40 dies per poder imprimir el primer número que ja s’està gestant. La idea és que aquest any surtin dues edicions, la primera ara a la primavera i una altra a la tardor. La mítica revista vol tornar en paper amb una tirada de 50.000 exemplars que es distribuirà a l’Estat i a Sud-amèrica i recuperar el debat i la barreja de cultures i generacions. Aquest primer número de la nova etapa tindrà 132 pàgines amb el títol ’17 anys sense’ i es dividirà en 3 parts. La primera es basarà en un tema amb reflexions de diferents col•laboradors, la segona inclourà entrevistes, cròniques, reportatges o investigació i l’última serà El Mur. Aquestes pàgines s’obriran a la cultura underground, alternativa o radical amb l’objectiu de donar veu als qui no tenen opció d’explicar els seus projectes en els mitjans de comunicació. Ajoblanco Retorna amb la mateixa mirada que abans sense estar condicionats, per això han optat pel finançament col•lectiu.

Pepe Ribas, fundador revista Ajoblanco
“Per exemple, una de les recompenses de 12 euros serveix per subscriure’s, llavors és una manera de prepagament que ens va molt bé per agafar muscle econòmic per poder fer la revista sense publicitat i amb continguts molt més lliures.”

Després de 17 anys la revista Ajoblanco retorna, no només en format revista, sinó també amb un espai cultural a Gràcia que ja acull des d’exposicions a debats.

Informen: Aitana Molina i Neus Valls

Afegeix un nou comentari

Filtered HTML

  • Les adreces de pàgines web i de correu electrònic es tornen automàticament en enllaços.
  • Etiquetes HTML permeses: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Les línies i paràgrafs es trenquen automàticament.

Plain text

  • No es permet l'ús d'etiquetes HTML.
  • Les adreces de pàgines web i de correu electrònic es tornen automàticament en enllaços.
  • Les línies i paràgrafs es trenquen automàticament.