Engega el Festigàbal amb Regge per Xics
A ritme de reagge. Així ha engegat aquesta tarda el festival de música que organitza l’Heliogàbal a la plaça Rovira.
Petits i grans han ballat i cantat cançons populars d’arrel catalana amb tocs de regge de la mà de The Penguins. La banda de música jamaicana ha pujat a l’escenari del Festigàbal per presentar Reagge per Xics, un projecte amb el que ja fa un temps que el jove grup intenta fer arribar la música i els seus valors als més petits.
Regge per Xics és una de les noves apostes del Festigàbal d’enguany, que ha volgut fer una programació més familiar, i ha passat un dels concerts de la nit a l’horari de tarda.
Els Beach Beach o el Pascal Comelade i en Casses són les altres propostes per a les tardes del festival que comença avui i acabarà l’últim dia de Festa Major amb l’actuació d’Astrio.
Afegeix un nou comentari