El Comerç de Gràcia crea una web i app després del confinament
El comerç de la travessera de Gràcia ha decidit fer pinya i reinventar-se davant el context actual de crisi sanitària. Han posat en marxa Gràcia Comerç, un nou web i aplicació mòbil, per estar a prop dels clients encara que aquests estiguin a casa seva.
Sergi Carré, Milar Carré: “La gent es mou menys, la gent utilitza molt el telèfon, almenys en el nostre cas és increïble, multiplicat per 50 les trucades telefòniques i les vendes a través de telèfon. D’aquí va sorgir una miqueta la idea aquesta.”
Quan els usuaris entrin a Gràcia Comerç veuran fotografies de les botigues i els mètodes de venda de cadascuna, ja sigui per telèfon, WhatsApp, Instagram, la pàgina web de l’establiment o fins i tot per videoconferència.
Jordi Cristòfol, Joieria i rellotgeria Trama: “A través de la imatge de la pàgina web, de fotografies que estaran a l’aplicació o bé amb videoconferència, jo puc ensenyar els models i donar explicacions. Llavors si el client volgués comprar algun producte, a través d’una missatgeria que ja tenim contractada els hi podríem enviar.”
David Rodríguez, Unió de Botiguers- Travessera Casc Antic: “Estem parlant amb mercats també, perquè entrin, estem parlant també amb els cinemes, tenim reunions pendents amb l’ajuntament i amb totes les associacions de comerciants.”
De moment ja són un centenar de comerços de la travessera i de la Vila de Gràcia que s’han sumat a aquest projecte que busca promoure el comerç de proximitat i sense intermediaris i que entrarà en funcionament aquest agost. Amb el temps esperen aglutinar el màxim d’establiments del districte de Gràcia i la idea és que d’aquí a un any aquest directori sigui un marketplace, una plataforma conjunta per vendre en línia.
Informa: Neus Valls i Aitana Molina
Afegeix un nou comentari